TILIZAREA MODULEROR COOKIE

Am actualizat informațiile referitoare la utilizarea datelor dvs. personale din Politica noastră de confidențialitate și privind Cookie-urile, Termeni și condiții de utilizare

Folosim cookie-uri proprii și ale terților pentru a îmbunătăți experiența și serviciile pe care vi le oferim, analizănd navigarea pe site-ul nostru web. În cazul în care continuați navigarea, considerăm că acceptați utilizarea acestora. Suport

Accepta
Produse Meniu

ÎNTREBĂRI FRECVENTE/POLITICA RETUR

IN CAT TIMP AJUNGE COMANDA LA MINE?
Comenzile nationale vor fi livrate intr-un termen de 5 zile lucratoare de la plasarea comenzii,in functie de distanta, de momentul plasari in zile lucratoare sau libere si de conditiile meteorologice ce afecteaza transportul firmelor de curierat.Comenzile internationale vor fi livrate intr-un termen de 10-20 zile lucratoare in functie de adresa destinatarului. Medoo va sta la dispozitie in situatia intarzierii coletelor prin email medooromania@gmail.com. Inainte de a reclama intarzieri, va rugam sa verificati mai intai daca nu ati primit o avizare de la firma de curierat. In situatia in care avizarea exista, va rugam sa contactati firma de curierat pentru o noua livrare. Nu in ultimul rand, va rugam sa verificati daca s-a emis un comunicat oficial pe site, pe l sau pe pagina Facebook Medoo, care sa vizeze intarzieri de livrare

CUM VA AJUNGE COMANDA LA MINE ?

Medoo colaboreaza cu FanCourier pentru livrari. livrarilor pe teritoriul Romaniei. Verificarea stadiului comenzii se face prin accesarea site-ului curierului Fan Courier sau numarul de AWB din e-mailul de confirmare. La momentul livrarii este necesara verificarea integritatii coletului, in situatia deteriorarii sau a prezentarii ambalajului desfacut sau a sigiliului rupt, acesta va fi refuzat. In acest caz, va rugam sa anuntati de urgenta departamentul de relatii cu clientii printr-un e-mail la adresa medooromania@gmail.com. Dupa trei incercari de livrare nereusite efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul Medoo.

CUM POT RETURNA O COMANDA?

Clientul Medoo poate returna GRATUIT produsele achizitionate in urmatoarele situatii: coletele prezinta deteriorari severe,produsele au fost livrate gresit,produsele prezinta defecte de fabricatie. In acest caz se poate opta pentru varianta de schimbare gratuita a produsului, respectiv garantia calitatii si acuretetei produselor comandate ori pentru returnarea totala a baniilor. Nu vom suporta taxele de transport în cazul în care: 1.Doriţi să schimbaţi produsul cu un alt model sau cu o altă mărime. 2.Doriţi returnarea produsului şi restituirea banilor.

Conform legislatiei in vigoare, clientul poate returna produsele MEDOO in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, in baza unei notificari scrise prealabile, sau prin notificare e-mail la serviciul clienti. Produsele vor fi returnate in conditii bune, neutillizat,avand ambalajul si etichetele in original. De asemenea se plaseaza in colet o foaie cu Numarul Comenzii, Numele Tau, Produsul Comanda, Contul bancar (cu nume titular, cnp titular si contul IBAN) Se completeaza fisa de trimitere data de curier FARA RAMBURS catre adresa Municipiul Satu Mare, Strada Careiului, Nr. 16, Bloc C13, Ap. 20, Judet Satu Mare. Fara ramburs inseamna sa nu ne ceri bani sau produs la schimb! Orice colet care contine bani sau produse la rubrica ramburs va fi refuzat deoarece noi trebuie sa verificam continutul coletului tau inainte de a-l accepta.

Produsele realizate la comanda, personalizate dupa specificatiile clientului nu se pot returna conform OUG 34/2014 ,ART 16 ALINIAT C,,Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte,cu exceptia cazurilor in care au convenit altfel:contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiie consumatorului sau a unor produse distinct personalizate,precum si acelora care ,prin natura lor, nu pot fi returnate.


 

CUM POT PRIMI BANII INAPOI?

Notificarea scrisa (cererea de retur) trebuie trimisa pe email la adresa medooromania@gmail.com sau prin ori Facebook.com/medooromania si trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: nume si prenume cumparator, codul numeric personal cumparator si contul IBAN cumparator, numarul comenzii, numele produselor si cantitatea de produse din fiecare sortiment returnate. Banii pot fi returnati doar in contul IBAN specificat de client. Pentru comenzile platite cu trensfer banca suma va fi returnata pe acelasi cont bancar utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

CAT MA COSTA TRANSPORTUL?

Livrarea este de 18 lei in Romania.

Comenzile mai mari de 350 lei beneficieaza de transport gratuit.

CE FAC DACA AM PRIMIT PRODUSUL GRESIT?

Ne cerem scuze pentru eventualele probleme pe care le aveți și care sunt disponibile pentru a le rezolva. Contactați-ne, trimiteți un e-mail la medooromania@gmail.com în termen de 24 de ore de la primirea pachetului pentru a verifica situația. Obțineți răspunsuri în decurs de 24 de ore. Din păcate, notificările care urmează termenului de 24 de ore nu vor fi luate în considerare.

UNDE GASESC INFORMATII DESPRE COMANDA?

Sectiunea “Contul meu” ofera posibilitatea verificarii stadiului unei comenzi, de la momentul plasarii pana in etapa sa de livrare.

CUM ANULEZ O COMANDA?
Exista posibilitatea anularii comenzii prin solicitare scrisa la medooromania@gmail.com in primele 2 ore de la plasarea comenzii.

CUM PLATESC?
Sunt acceptate urmatoarele modalitati de plata:
1. Plata numerar la livrarea coletului, prin achitarea sumei datorate catre reprezentatul firmei de curierat. Aceasta modalitate de plata este acceptata doar in Romania și este denumita plata RAMBURS.

2. Plata print transfer bancar. Puteti plati prin ordin de plata sau transfer bancar (internet banking) in contul RO44RZBR0000060020651677 MEDOOFORYOU S.r.l. deschis la Raiffeisen Bank. Specificati la detalii plata numarul comenzii dvs, pe care o gasiti in mailul de confirmare a inregistrarii comenzii.

DREPTUL DE A SELECTA CLIENTELA 
Ne rezervam dreptul de a anula comenzile plasate de utilizatori ce au refuzat livrarile sau care au returnat mai mult de 25% din contravaloarea comenzilor. In acelasi timp, ne rezervam dreptul de a selecta comenzile care includ un numar mare de produse de acelasi fel sau cantitati mari de produse livrate la aceeasi adresa.